Hallo.
Hoe is het met je? Bedankt voor je antwoord. Ik heb je e-mailadres ontvangen van een datingbureau.
Ik zag je en mijn vrouwelijke intuïtie zei me onmiddellijk dat ik je moest schrijven.
Ik hoop dat je een goed mens bent en dat ik me niet heb vergist. Waarom heb ik voor jou gekozen?
Je leek mij een goede man. Ik ben op zoek naar een serieuze relatie.
Mijn naam is Ekaterina. Nu ben ik 41 jaar oud. Mijn lengte is 169 centimeter en mijn gewicht is 58 kilogram.
Ik woon in de stad Novouralsk. Mijn verjaardag is 1 september 1983.
Toen ik op de universiteit zat, heb ik Nederlands gestudeerd. Mijn Nederlands is niet perfect, maar ik denk dat je mij begrijpt.
Ik ben nooit getrouwd geweest. Ik heb geen kinderen. Ik woon alleen in mijn appartement.
Ik werk als instructeur in een fitnesscentrum. Wat heeft u voor baan?
Zoals ik al zei, ben ik geïnteresseerd in een serieuze relatie.
Ik zou graag een relatie willen vinden die gebaseerd is op wederzijds begrip, vertrouwen, respect en loyaliteit.
Ik ben teleurgesteld in mannen uit Rusland omdat de meesten niet aan familie denken.
De meeste mannen zijn alleen geïnteresseerd in entertainment, seks en alcohol.
Dit is niet voor mij. Dit is waarschijnlijk de reden waarom ik besloot relaties op internet te zoeken.
Ik hoop dat jij ook Nederlands kent en dat we vrij kunnen communiceren.
Als u wilt, kunt u Google View translation gebruiken. Wat voor soort relatie heb je nodig?
Wat vind jij belangrijk in een vrouw? Ik ben een sociale vrouw.
Ik breng graag tijd door met mijn vrienden en dierbaren. Ik stuur je mijn recente foto's.
Ik wil graag je foto's zien samen met je volgende brief. Je kunt mij alle vragen stellen.
Ik zal u graag antwoorden. Ik hoop dat we elkaar beter kunnen leren kennen en vrienden kunnen worden.
Ik zal wachten op je antwoord.
Met vriendelijke groet, Ekaterina.
Schnellübersetzung Zitat:Hallo.
Wie geht es Ihnen? Danke für deine Antwort. Ich habe Ihre E-Mail Adresse von einer Partnervermittlung erhalten.
Ich habe Sie gesehen und meine weibliche Intuition hat mir sofort gesagt, dass ich Ihnen schreiben soll.
Ich hoffe, dass Sie ein guter Mensch sind und dass ich mich nicht geirrt habe. Warum habe ich Sie ausgewählt?
Du schienst mir ein guter Mann zu sein. Ich bin auf der Suche nach einer ernsthaften Beziehung.
Mein Name ist Ekaterina. Jetzt bin ich 41 Jahre alt. Ich bin 169 Zentimeter groß und wiege 58 Kilogramm.
Ich wohne in der Stadt Novouralsk. Mein Geburtstag ist der 1. September 1983.
Als ich an der Universität war, habe ich Niederländisch gelernt. Mein Niederländisch ist nicht perfekt, aber ich denke, Sie können mich verstehen.
Ich war noch nie verheiratet. Ich habe keine Kinder. Ich lebe allein in meiner Wohnung.
Ich arbeite als Trainerin in einem Fitnesscenter. Was für einen Beruf üben Sie aus?
Wie ich schon sagte, bin ich an einer ernsthaften Beziehung interessiert.
Ich würde gerne eine Beziehung finden, die auf gegenseitigem Verständnis, Vertrauen, Respekt und Loyalität basiert.
Ich bin von den Männern aus Russland enttäuscht, weil die meisten nicht an die Familie denken.
Die meisten Männer sind nur an Unterhaltung, Sex und Alkohol interessiert.
Das ist nichts für mich. Das ist wahrscheinlich der Grund, warum ich mich entschlossen habe, nach Beziehungen im Internet zu suchen.
Ich hoffe, du kannst auch Niederländisch und wir können frei kommunizieren.
Wenn Sie möchten, können Sie Google View translation verwenden. Welche Art von Beziehung brauchen Sie?
Was ist Ihnen bei einer Frau wichtig? Ich bin eine gesellige Frau.
Ich verbringe gerne Zeit mit meinen Freunden und meinen Lieben. Ich werde Ihnen meine letzten Fotos schicken.
Ich würde gerne deine Fotos zusammen mit deinem nächsten Brief sehen. Sie können mir alle Fragen stellen.
Ich werde Ihnen gerne antworten. Ich hoffe, wir können uns besser kennen lernen und Freunde werden.
Ich werde auf Ihre Antwort warten.
Mit freundlichen Grüßen, Ekaterina.