Hej xxx.
Hur mår du? Tack för ditt svar. Jag fick din e-postadress från en dejtingbyrå.
Jag såg dig, och min feminina intuition sa genast åt mig att skriva till dig. Jag hoppas att du är en bra man och att jag inte hade fel. Varför valde jag dig?
Du verkade vara en bra man för mig. Jag letar efter ett seriöst förhållande. Jag heter Kseniya. Nu är jag 42 år gammal. Min längd är 169 centimeter och min vikt är 63 kilo.
Tidigare bodde jag i Kazakstan, i staden Pavlodar. Men eftersom min avlidne far var militär, var vi under Sovjetunionens sammanbrott tvungna att åka till Ryssland. Nu bor jag i staden Zarecniy.
Sedan jag föddes i Kazakstan har jag medborgarskap i två länder. Jag är medborgare i Kazakstan och jag är också medborgare i Ryssland. Min födelsedag är den 1 april 1982.
När jag gick på universitetet pluggade jag svenska. Min svenska är inte perfekt, men jag trodde inte att du förstod mig. Jag har aldrig varit gift. Jag har inga barn. Jag bor ensam i min lägenhet.
Jag arbetar som arkitekt-designer. Vad är ditt jobb? Som jag redan har sagt är jag intresserad av ett seriöst förhållande.
Jag skulle vilja hitta en relation som bygger på ömsesidig förståelse, tillit, respekt och lojalitet. Jag är besviken på män från Ryssland, eftersom de flesta av dem inte tänker på familjen.
De flesta män är bara intresserade av underhållning, sex och alkohol. Det här är inte för mig. Det är förmodligen därför jag bestämde mig för att försöka hitta relationer på Internet.
Jag hoppas att du också kan svenska och att vi kan kommunicera fritt. Vilken typ av relation behöver du? Vad är viktigt för dig i en kvinna? Jag är en sällskaplig kvinna.
Jag tycker om att umgås med mina vänner och nära och kära. Jag skickar mina senaste bilder till dig. Jag skulle vilja se dina bilder tillsammans med ditt nästa brev.
Du kan ställa alla frågor till mig. Jag svarar dig gärna. Jag hoppas att vi kan lära känna varandra bättre och bli vänner. Jag väntar på ditt svar.
Med vänlig hälsning, Kseniya.
Zitat:Die Übersetzung:
Hallo, xxx.
Wie geht es dir? Danke für deine Antwort. Ich habe deine E-Mail Adresse von einer Partnervermittlung bekommen.
Ich habe dich gesehen, und meine weibliche Intuition hat mir sofort gesagt, dass ich dir schreiben soll. Ich hoffe, dass du ein guter Mann bist und dass ich mich nicht geirrt habe. Warum habe ich mich für Sie entschieden?
Du schienst mir ein guter Mann zu sein. Ich bin auf der Suche nach einer ernsthaften Beziehung. Mein Name ist Kseniya. Jetzt bin ich 42 Jahre alt. Ich bin 169 Zentimeter groß und wiege 63 Kilo.
Früher lebte ich in Kasachstan, in der Stadt Pavlodar. Aber da mein verstorbener Vater beim Militär war, mussten wir während des Zusammenbruchs der Sowjetunion nach Russland gehen. Jetzt lebe ich in der Stadt Zarecniy.
Da ich in Kasachstan geboren wurde, habe ich die Staatsangehörigkeit zweier Länder. Ich bin Bürgerin von Kasachstan und auch Bürgerin Russlands. Mein Geburtstag ist der 1. April 1982.
Als ich an der Universität war, habe ich Schwedisch gelernt. Mein Schwedisch ist nicht perfekt, aber ich dachte, Sie hätten mich nicht verstanden. Ich war noch nie verheiratet. Ich habe keine Kinder. Ich lebe allein in meiner Wohnung.
Ich arbeite als Architektin und Designerin. Was ist Ihr Beruf? Wie ich bereits gesagt habe, bin ich an einer ernsthaften Beziehung interessiert.
Ich würde gerne eine Beziehung finden, die auf gegenseitigem Verständnis, Vertrauen, Respekt und Loyalität basiert. Ich bin von den Männern aus Russland enttäuscht, weil die meisten von ihnen nicht an die Familie denken.
Die meisten Männer sind nur an Unterhaltung, Sex und Alkohol interessiert. Das ist nichts für mich. Das ist wahrscheinlich der Grund, warum ich mich entschlossen habe, eine Beziehung im Internet zu suchen.
Ich hoffe, dass du auch Schwedisch kannst und dass wir frei kommunizieren können. Welche Art von Beziehung brauchst du? Was ist für Sie bei einer Frau wichtig? Ich bin eine gesellige Frau.
Ich verbringe gerne Zeit mit meinen Freunden und meinen Liebsten. Ich schicke Ihnen meine neuesten Fotos. Ich würde gerne deine Fotos zusammen mit deinem nächsten Brief sehen.
Du kannst mir jede Frage stellen. Ich werde Ihnen gerne antworten. Ich hoffe, wir können uns besser kennen lernen und Freunde werden. Ich warte auf Ihre Antwort.
Mit freundlichen Grüßen, Kseniya.