Hei min kj?re xxx.
Har du noe imot at jeg kaller deg min kj?re? Jeg tror du ble min n?re venn.
xxx glad for a lese at du er ute etter et seriost forhold, og ikke underholdning. Du vet at jeg er ogsa pa jakt etter et seriost forhold.
Hva er nytt i livet ditt? Det synes det ikke var lenge siden jeg skrev mitt siste brev til deg. Men jeg klarte a ga glipp av.
Jeg er glad for a vite mer om dine venner. I Russland er det et ordtak: Fortell meg hvem dine venner er, og jeg skal si deg hvem du er. I ditt land er det et ordtak? Eller noe sant? Er du enig med dette ordtaket?
I dag gikk jeg mesteparten av dagen med darlig humor. Jeg liker ikke det jeg sa i morges. Denne morgenen jeg gikk en tur med hunden min. Nar jeg gikk med ham, sa jeg en ung mor skjenner hennes barn. Ved forste jeg ikke ta hensyn til det. Jeg trodde at barnet gjorde noe darlig. Men da dette mor begynte a sla henne barnet. veldig sterkt. Du skulle ha sett hvor mye barnet grat. Hvis jeg var i stedet for dette barnet, ville jeg sannsynligvis ha grat ogsa. Jeg brot sammen og gikk til kvinnen. Jeg syntes synd pa barnet. Jeg provde a forklare henne at barnet faktisk vondt. Hvorfor sa skade barnet. Spesielt pa sinnet av mange mennesker. Men denne kvinnen bare uhoflig a meg. Hun sa at det var hennes barn, og vil gjore med det hva han vil. Etter disse ordene, folte jeg enda mer synd pa barnet. Jeg selv gikk til tarene fra oynene
xxx. Hva om det ikke er den forste slik hendelse. Barn som stal for a beskytte andre mennesker som gikk forbi. Men kvinnen tok hennes baby og venstre. For du forlater, alle uhoflig. Jeg forstar ikke, hvordan kan du gjore narr av et barn. Det er en baby. Var fremtid. Hvorfor er slike aggressive mennesker? Tror du ikke at verden blir mer aggressive? Brukes til a v?re det samme?
Det jeg sa i morges, ikke gi meg til a roe ned. Jeg husker ikke dette, slo foreldrene mine meg sa. Sikkert misbrukt. Men ord alene. Jeg beklager xxx, jeg fortalte deg dette. Sannsynligvis odelegge humoret. Men jeg trengte a snakke om det med noen. Kan jeg vet hvordan du foler om barn? Bare fortell oss litt om barndommen din? Jeg ville v?re glad for a vite om din barndom. Kanskje du har et bilde av barnet ditt.
Min kj?re xxx, jeg vil vite mer om hva du gjor hver dag. Vanlig dag. Hvordan du starter dagen din? du far tidlig til sengs? Hvordan onsker du a var dagen din? For eksempel, jeg vakner, vaske ansiktet mitt, kledd seng, ga pa jobb. Du har sannsynligvis forestille seg hva det vil si a jobbe i en barnehage. Med barn. Jo mer liten. Dem trenger konstant tilsyn. Du sikkert vet hva det er. Etter jobb, gar jeg hjem a lage middag og se pa TV. Noen ganger ga en tur.
Jeg er veldig glad for at du og jeg motte. Jeg ville elske a vakne opp hver morgen, jeg var ikke alene. Mitt liv har forandret seg fra den tiden da jeg moter deg. Jeg vil v?re glad hvis du vil ogsa snakke om det daglige livet. Det er interessant for meg.
Jeg tror du kan svare pa mitt brev raskt. Jeg venter.
Din Irina.