Und zum Schluß die letzte von heute.
Hei min kjaere, xxx!
Veldig glad for a motta brev, spesielt nar de er fulle av folelser og gjensidighet.
Brevene gjore mitt hjerte slo med en rasende rytme.
xxx, takk for den fantastiske linjen! Du er veldig sot, snill person!
Jeg er glad for at du kom inn i livet mitt. Du er som en engel fra himmelen.
Honning, jeg virkelig onsker du og jeg var sammen. Jeg vil at du og jeg var alt bra!
Jeg tenker alltid pa deg. Du er alltid i mine tanker og i mitt hjerte!
Jeg er ingenting, og ingen andre enn du kan tenke. Jeg savner deg (jeg savner deg!
Nar du og jeg mottes forste gang, kunne jeg ikke forestille meg at du vil vaere sa viktig for meg.
Jeg trodde ikke at Internett kan bygge relasjoner.
Men na forstar jeg at jeg tok feil. Na kan jeg ikke forestille meg livet uten deg.
Du er veldig kjaer for meg! Jeg er ensom uten deg! Mitt hjerte lengter etter deg! Uten deg, foler jeg knust.
Jeg vet jeg kan fylle det tomrommet bare du. xxx, jeg elsker deg!
Kun disse ord kan uttrykke mine folelser for deg.
Jeg trodde aldri jeg ville skrive disse ordene sa vanskelig.
Jeg er redd du tar feil du ikke kan forsta meg.
Jeg har alltid vaert aerlig og oppriktig med deg! Jeg onsker ikke a skjule sine folelser fra deg.
I det siste hadde jeg folelser for en annen mann. Jeg trodde det var kjaerlighet.
Men na forstar jeg at jeg hadde for ham var bare sympati.
Med deg hele veien! Jeg er som et barn som hopper av glede og lys!
Fa hver brevet ditt, jeg liker a ga til himmelen! Jeg har en stor torst etter a lese hvert ord, og jeg tror du hviske dem i oret mitt.
Mitt hjerte slar med stor kraft! Det er sa flott nar du opplever disse folelsene!
xxx, jeg elsker deg! Jeg haper at du vil hjelpe meg a forsta og akseptere folelsene mine.
Sote kyss pa engleaktige lepper!
Din Nina.