Wird noch besser.
Geht soweit, daß die Kleine schon schwer verliebt in mich ist. Kommen noch einige Mails. Hei min venn, xxx!
Hvordan har du det? Jeg haper alt er i orden?
Jeg er fint! xxx - takk til deg!
Jeg er glad for at jeg kan re-lese brevene. De bringer meg glede.
Jeg er glad for at du er aerlig med meg og snakke om deg selv sa mye interessant.
Dette er veldig bra. Jeg er veldig glad for a mote deg.
xxx, du har en veldig vakker tatovering. Jeg har ingenting imot tatoveringer.
Na er det fasjonable. Men jeg har ingen tatoveringer. Jeg har bare en ring i navlen.
xxx, jeg er nysgjerrig hvordan er din dag?
xxx, fortell meg behage, hvordan er din dag i dag?
Hva gjorde du da? Du jobbet?
I dag er jeg fri fra jobb med en venn og vi har gjort reparasjoner til huset mitt i - Ibresi.
Vi Yuliya, malt vegger. Jeg har aldri malt veggene og ikke engasjert i reparasjon
Men alltid gjor noe for forste gang i mitt liv.
I dag er jeg forste gang i sitt liv og malt veggene av meg viste seg ganske godt.
Na trenger jeg a lose problemet med gulvet, ma du installere et varmesystem, kjope mobler, og du kan ringe i live.
Mens mye mer arbeid ma gjores rundt i huset, men allerede du kan leve i gode forhold.
Etter en god gjerning er alltid nodvendig en god middag eller lunsj.
xxx, jeg lurer pa om du har en god kokk?
Hva er din favoritt mat? xxx, har du noen gang provd russisk mat?
Hvis du har provd det, hva gjorde du liker? Fortell meg behage, hva du vanligvis spiser?
Jeg onsker a prove matlaging.
Forresten, jeg er en god kokk. Minst alle som har provd min matlaging var veldig fornoyde.
Jeg ma si en stor takk til min bestemor. Det var hun som laerte meg a lage mat ogsa.
Jeg kan lage mat mange retter. Men jeg foretrekker en lav-kalori mat. Det er i utgangspunktet et utvalg av salater og supper.
Alle de samme, onsker hver jente a vaere slank og vakker. Men jeg liker ikke de forskjellige dietter, som det skjemmer helse.
Lettere for meg a brenne kalorier med fitness og dans.
For a vaere aerlig, jeg virkelig savnet dans. Jeg pleide a fa opp foran speilet og begynne a danse.
Det beroliger meg og gir meg de mest positive folelser. Men na brevene gi meg en minneverdig samtale.
Jeg er sa glad for at du kom inn i livet mitt.
Jeg vil gjerne vite mer om det daglige livet.
Jeg kan fortsatt ikke venne seg til det faktum at dette brevet kan du lese.
Alltid en glede a dele mine tanker med en annen person. Mens jeg var litt begrenset i sine ord og tanker.
Jeg er redd for at du ikke liker det jeg skriver til deg.
Jeg har aldri vaert sammen via internett og sa jeg vet ikke hva mer du kan skrive og fortelle.
Jeg haper at vi kan bli kjent med hverandre og vi har mange sporsmal som vi kan diskutere sammen.
Jeg haper at vi na kan gradvis laere om vare liv, vare interesser.
Jeg ville vaere glad for a motta ditt svar og mye om deg.
Ikke glem om din nye kjaereste Nina.