Google

World Wide Web anti-scam

Seitenindex umschalten Seiten: 1 Thema versenden
Normales Thema Paul Nwanze <atmcard_office111@yahoo.co.jp> <ibusa01@gmail.com> <info@zenithbankplc-ng.tk> (Gelesen: 974 mal)

Wonderwoman
Ex-Mitglied

Paul Nwanze <atmcard_office111@yahoo.co.jp> <ibusa01@gmail.com> <info@zenithbankplc-ng.tk>
21. Juli 2012 um 07:58

Reply-To:atmcard_office111@yahoo.co.jp>
From: "Mr. Paul Nwanze"<ibusa01@gmail.com>
Subject: YOUR PAYMENT NOTIFICATION...!
Date: Tue, 26 Jun 2012 10:41:03 -0400

From The Desk Of Director
Zenith Bank OF Nigeria
Remittance Department
Email <info@zenithbankplc-ng.tk>
ADDRESS: 2-22006 BP 1409 LAGOS
OUR/REF/2C3-ZB NG

I am Mr. Paul Nwanze Director of (ZENITH BANK OF NIGERIA) I decided to contact you because of the prevailing financial report reaching my Office in Nigeria today.

This is to inform you about our plan to send your Fund to you Via Atm Master Card Delivery System; this system will be easier for you and for us. We are going to send your payment of US$8.2 Million to you via DHL-UPS-Or FEDEX courier service. I have secured every needed document to cover this Atm Master Card.

Note: This Atm Master Card is coming in a wraped envelop which is sealed with Synthetic nylon seal and padded with machine. I will use my position to release this Fund to you, the envelop is coming with a Courier agent who will deliver it to you at your home address.

Kindly reconfirm the following information:

Your full Names.
Your Present Contact Address.
Your Telephone & Fax Numbers.
Your Occupations /Age/ Sex.
Your Private Email Address.
A Copy of your I.D.
Marital Status.

Note: That the Agent does not know the contents in these wraped envelop, the content was declared to him as Sensitive Photographic Film Materials.

I will secure the clearance Certificate that will be tagged in the envelop which I will dispatch along with the Pin Code of the Atm Master Card to enable you access it as soon as it is delivered to You.

You are advise to call me for more direction and instruction on how to receive your ATM Master Card Please confirm the receipt of this mail and get back to this Office Accordingly.

Best Regards,

Mr. Paul Nwanze
INTL, FOREIGN SWIFT/CARD DEPT
<info@zenithbankplc-ng.tk>

Code
Alles auswählen
Received: from 81.21.198.126
City	Krakow
State or Region	Malopolskie
Country	Poland
ISP	.
Latitude & Longitude	50.055  19.956  MapG  MapV
Domain	profsoft.pl  

Code
Alles auswählen
Received: from 69.199.15.50
City	Roswell
State or Region	Georgia
Country	United States
ISP	Cbeyond Communications Llc.
Latitude & Longitude	34.053  -84.387
Domain	chestnutmountain.org
ZIP Code	30075 

« Zuletzt geändert: 22. Juli 2012 um 09:52 von zapparella »  
Zum Seitenanfang

IP gespeichert

Indikation
Wonderwoman
Ex-Mitglied

Re: Paul Nwanze <atmcard_office111@yahoo.co.jp> <ibusa01@gmail.com> <info@zenithbankplc-ng.tk>
Antwort #1 - 21. Juli 2012 um 08:21

Von: "Herr Paul Nwanze" <ibusa01@gmail.com>

Betreff: Ihre Zahlungsbestätigung ...!
Date: Tue, 26 Juni 2012 10.41.03 -0400

Vom Schreibtisch von Direktor
Zenith Bank of Nigeria
Remittance Abteilung
E-Mail <info@zenithbankplc-ng.tk>
ADRESSE: 2-22006 BP 1409 LAGOS
OUR/REF/2C3-ZB NG

Ich bin Herr Paul Nwanze Direktor (Zenith Bank of Nigeria) entschied ich mich, mit Ihnen wegen der herrschenden Finanz-Bericht erreichte mein Büro in Nigeria heute zu kontaktieren.

Hiermit möchten wir Sie über unser Plan, um Ihren Fonds zu euch senden via ATM Master Card Delivery System zu informieren; dieses System wird es einfacher für Sie und für uns. Wir werden Ihre Zahlung von US $ 8,2 Millionen an Sie per DHL-UPS-oder FedEx Kurierdienst. Ich habe alle benötigten Dokumente gesichert, um diese ATM-Karten-Abdeckung.

Hinweis: Diese ATM-Karte in einem Umschlag eingeschweißt, die mit synthetischen Nylon abgedichtet ist und aufgefüllt mit Maschine kommen. Ich werde meine Position nutzen, um diese Fonds, dich freizulassen, wird der Umschlag mit einem Courier-Agenten, der es an Sie ausliefert bei Ihnen zu Hause-Adresse kommen.

Bitte bestätigen Sie die folgenden Informationen:

Ihre vollständigen Namen.
Ihre aktuelle Kontaktadresse.
Ihr Telefon-und Faxnummern.
Ihre Berufe / Alter / Geschlecht.
Deine private Email-Adresse.
Eine Kopie Ihrer I.D.
Familienstand.

Hinweis: dass der Agent nicht weiß, den Inhalt in dieser Hülle eingeschweißt, der Inhalt wurde ihm als empfindliche photographische Film Materials erklärt.

Ich werde sicher die Unbedenklichkeitsbescheinigung, die in der Hülle, die ich versenden zusammen mit dem PIN-Code der ATM-Karte, damit Sie darauf zugreifen, sobald es an Sie ausgeliefert wird getaggt werden.

Sie werden beraten, mich für weitere Richtung und Anleitung nennen, wie Sie Ihr ATM Master Card erhalten Bitte bestätigen Sie den Erhalt dieser Mail und sich wieder auf dieses Amt entsprechend.

Mit besten Grüßen,

Herr Paul Nwanze
INTL, FOREIGN SWIFT / CARD DEPT
<info@zenithbankplc-ng.tk>

Zitat:

Received: from
81.21.198.126

Stadt Krakau
Staates oder einer Region Kleinpolen
Land Polen
ISP.
Längen-und Breitengraden 50,055 19,956 MapG MapV